Fredagen 24/11-2023 åt vi julbord på Romabrunnen. Tack för en trevlig kväll med god mat.

Studiebesök på Roma gymmet och återbruksladan med Styrelsen för Gotlands Handel. Sedan styrelsemöte på brukshotellet 9/4-2019

Möte & Företagsbesök med Intressenter i Intresseföreningen och representanter från Kommunen den 4/4-2019. Besök gjordes på Hallgrens Återbrukslada & Roma miljös deponi.

Dela den här sidan

Trevlig Läsning.

Trevlig läsning 25/5-2019

20 maj 19 hade Intresseföreningen frukostmöte på Brukshotellet med Regionen, Skolan, Hembygdsföreningen, Alvar Hallgrens Förvaltning AB. Intresseföreningen representerades av Anders, Roland & Per från styrelsen. Ett mycket givande och informativt möte. Tack till alla inblandade. Ps  Alla vägar bär till Roma Ds.